2 ani de OTV Forum

Şi iată că trecură doi anişori.

Începutul a fost ceva mai greu, ca orice început. Eram eu, Stavros, Emi şi Mihaela.
În mare parte, unde am dorit să ajungem, chiar am ajuns. Ideile primilor paşi, s-au păstrat în timp. Oamenii au în otvforum.com un loc unde îşi pot spune, necenzurat şi neîngrădit, punctul de vedere.
OTV-ul este televiziunea poporului, iar OTV Forum era logic să fie forumul poporului.

Cred că cifrele vorbesc de la sine despre poziţia în care ne aflăm:
~50 000 de utilizatori înregistraţi
~100 000 de mesaje
~10 000 de vizitatori, pe lună


În afara forumului celor de la Acasă TV (deşi chiar şi acesta ne e inferior la nr. de membri), toate celelalte forumuri ale unor televiziuni, emisiuni TV, ori vedete de televiziune, sunt sub noi. Asta ne-am propus şi nu e uşor să ajungi cel mai bun. Întotdeauna e loc de mai bine şi am convingerea că în 2-3 ani forumul OTV va ajunge cel mai mare forum românesc de divertisment.

Mulţumim tuturor!

2 comentarii:

  1. La multi si tine-o tot asa .Ai facut o treaba excelenta iti multumim

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    impreuna vom duce forumul OTV inca vreo 20 de ani pe primul loc

    RăspundețiȘtergere