Articolul #100

Vorbeam în primul articol despre planurile şi motivaţia OTV Blog. Sunt 100 de articole în care v-am oferit ştiri despre televiziunea dv. preferată dar şi informaţii de interes public. Tot de aici, aţi aflat toate informaţiile privitoare la moartea Megastarului Michael Jackson.

Vreau să le mulţumesc, în primul rînd, colegilor mei Nadia, Amy, Kamy, Anca şi Patricia. Poate că asta este cifra noastră norocoasă, tot din 6 persoane este alcătuită şi echipa OTV Forum. Apoi trebuie să vă mulţumesc vouă, celor care ne citiţi. Vă mulţumim!
Aceste prime 100 de articole, trebuie să recunosc că au fost scrise ceva mai repede decît mă aşteptam. Mă gîndeam că în prima lună vom avea în jur de 50 de articole. Dar se vede că suntem puşi serios pe treabă şi nu ne plac jumătăţile de măsură.

Date privitoare la numărul de vizitatori deocamdată nu avem întrucît nu suntem înscrişi pe Trafic.ro. Probabil unii ştiţi că au introdus o taxă nefirească, pentru noile înscrieri. De îndată ce vom găsi un serviciu similar, veţi avea acces la date statistice despre OTV Blog. Ce pot spune, deocamdată, este că am devenit cel mai bun referal pentru OTV Forum:
otv-online.blogspot.com 30 1,01%
support.myforum.ro 25 0,84%
search.conduit.com 20 0,67%
ddtv.ro 16 0,54%
xtreme-tube.com 8 0,27%
labloc.myforum.ro 5 0,17%
otv.myforum.ro 5 0,17%
phpbb2refugees.com 4 0,13%
forum.cna.ro 4 0,13%
phpbbhacks.com 3 0,10%
Perioada de evaluare: 20-26 iulie 2009
Sursa: Trafic.ro
Şi asta fără nicio reclamă.

Personal, sînt foarte mulţumit de acest început al nostru şi sînt convins că vom ajunge foarte sus. Încă o dată, mulţumiri tuturor!

Rămîneţi alături de noi, pentru că nici nu ştiţi ce pierdeţi!

Un comentariu:

  1. Felicitari, Dream.

    Dar nu numai tie, evident, ci si fetelor!

    eu sunt o optimista incurabila... in mintea mea mi-am zis ca se poate ajunge repejor la multi vizitatori, la interes pentru blog si la art...100! La mai mare!

    RăspundețiȘtergere