Corupţie şi alte ilegalităţi la Spiru Haret Constanţa

Ca om din interior, am dreptul să exprim o părere, spun eu, pertinentă.
Spiru Haret e o universitate cu pretenţii, dar e greu de spus de ce. Pe ce se bazează? Cred că nici măcar ei nu ştiu. Abia dacă mai ştiu cîtă şpagă au luat...

Voi lua pe rînd cîţiva dintre profesorii mei, care s-au dovedit a fi corupţi. A nu se crede că ceilalţi sunt cinstiţi! Sunt doar neprinşi, sau cel puţin, nu de mine. Eu îmi permit să vorbesc doar despre ce cunosc. Iar cei care se vor simţi lezaţi, au libertatea de a mă acţiona în instanţă. Asta dacă mai apucă... înainte de a înfunda puşcăria!

cf. dr. Ştefan Cocoş
Şeful catedrei de Drept Roman. Mare jeg de om. Din toate punctele de vedere. În primul rînd, obligă studenţii să-i cumpere cărţile. Dacă nu vrei, rezultă în mintea lui bolnavă, nu eşti interesat de materie. Şi acuma să vă zic o fază tare de tot. El face liste cu cei care îi cumpără cărţile. Un coleg i-a arătat că are deja cartea lui, deci nu prea ar avea rost să o mai cumpere din nou. Ei bine, care credeţi că a fost răspunsul hoţului ăstuia? Cartea este publicată de o editură faţă de care el are un conflict, deci NU SE PUNE. Pe ce lume trăim, fraţilor? De unde mama dracului ies toţi derbedeii ăştia?
E un jeg şi ca om... La sfîrşitul unui examen, a aruncat pe jos foaia cu răspunsurile unei colege, doar pentru că nu a adus-o imediat ce a spus el şi a mai întîrziat un pic. Fata respectivă a renunţat la facultate.
Evident că boschetarul ăsta aducea cărţi chiar şi în ziua examenului, deşi ce mai poţi învăţa atunci? Nu, el chiar a spus-o cît se poate de clar şi pe faţă. Cei care cumpără cartea, trec din prima, ceilalţi rămîn pentru la vara, toamnă... Mare nenorocit de om, dom'le.
La examen, a spus să ridice mîna sus toţi cei care nu i-au cumpărat cartea. Am ridicat-o şi eu, deşi nu ştiu de ce. Apoi a spus să venim în faţă să ne trecem pe o listă. Probabil lista celor care trebuiau picaţi. M-am prins de schemă, deci sigur că nu m-am dus, deşi ceilalţi se duceau precum mielul la tăiere. Unii au dorit atît de mult să-l impresioneze încît i-au cumpărat toate cele trei cărţi. Şi nu au fost puţini cei care au făcut asta.
În fine... Ştefan Cocoş... La puşcărie cu tine, cumetre!

lect. drd. Viorel Covaciu
Lua-l-ar dracu' pe vagabondu' ăsta, sper să crape!
Probabil că nicio editură nu a vrut să-i publice porcăria de carte, aşa că ne-o vindea în format digital, pe CD. Preţul: 400 de mii de lei vechi. Sigur că ar fi fost la-ndemîna oricui să copieze un CD, dar fiind escroc profesionist, şi-a luat nişte măsuri de precauţie absolut halucinante. Fiecare CD conţinea un test unic. În momentul în care cumpărai CD-ul, primeai, să spunem, testul 46 - de exemplu. Deci erau unice, nu le puteai copia. Testul trebuia completat acasă prin copy/ paste direct din cursul său. Pentru ceilalţi, cei care "îndrăzneau" să nu-i dea şpagă, repercusiunile erau brutale. Am uitat să menţionez, cu el studiam Medicina Legală. Nu e greu de intuit că era cea mai nasoală materie cu putinţă. Ei bine, întrebările pe care le primeau "răzvrătiţii" erau atît de grele, imposibile, încît nu doar că asistenţii lui nu ştiau să răspundă, dar nici măcar el nu ştia foarte bine. Avea idee pe la ce pagină ar trebui să fie în nu ştiu ce carte, dar nici el nu ştia să ofere un răspuns exact. Era clar că ne primeam "răsplata" pentru "tupeul" de a fi cinstiţi. Eu am încercat să mă duc direct la el, la Institutul de Medicină Legală Constanţa, i-am dus referate, am încercat să-i explic că pentru mine era o sumă mare. Dar preţul creştea în preajma examenului sau la reexaminare. Un CD devenea 500 de mii. Am reuşit să iau abia din a treia încercare, dar cu mare greutate. După ce am predat foaia, şi cred că mai rămăsesem doar vreo 3 colegi care nu îi cumpărasem CD-ul, m-a mai luat la întrebări. Mai bine un 5 cinstit la a treia încercare, decît un 10 din prima, dar furat.

cf. dr. Gheorghe Alecu


Dacă-l vedeţi pe stadă...
SCUIPAŢI-L ÎN GURĂ,
de nenorocit...





Cînd hoţii se nasc în România pe bandă rulantă, lucrurile stau cam aşa: Gheorghe Nistoreanu, dat la ştiri, anchetat pentru luare de mită, a fost înlocuit cu acest Gheorghe Alecu. Era deja în cadrul universităţii, dar doar la Drept Penal - Partea Specială, nu şi la cea generală. Şi banditu' ăsta ne băga pe gît cartea sa, care iniţial avea un preţ de 400 de mii de lei vechi, dar în ziua examenului devenea 500 de mii. Îmi venea să vomit, la propriu, cînd intram în sala de examen şi vedeam teanucurile alea nenorocite de cărţi. Cînd a intrat decanu' şi a văzut zecile de cărţi care ne aşteptau, în ziua examenului, ce o fi gîndit? Eh, parcă el nu ştie ce se-ntîmplă-n curtea sa.
Trebuie să spun că din cauza acestor hoţi nenorociţi, a trebuit chiar să fug de 2-3 ori de la cursuri, în momentul în care ni se spunea că după pauză ni se vor aduce cărţi pe care va trebui să le achiziţionăm, iar colegii pregăteau banii. Unii se împrumutau de la alţii...

Eu am cumpăcat o singură dată o carte de la un profesor de-al meu. Şi chiar de la nenorocitu' ăsta de Gheorghe Alecu, dar i-o voi returna... într-o zi. În rest, m-am descurcat cu notiţele de la cursuri, cărţi de la biblioteca judeţeană şi de la o prietenă care a terminat Dreptul în urmă cu ceva anişori. Dar e mai greu fără bani. Mai ales cînd corupţia e în floare. Sper să ajungă unde le este locul, toate aceste javre ordinare.

Mai sunt şi cadre didactice de onoare, nu spun că toţi sunt nişte mizerabili. Pr. dr. Ion Bitoleanu, cf. dr. Nicolae Puşcaş, pr. dr. Olga Duţu, lect. dr. Mihnea Drumea... Dar cu o floare, sau doar cîteva flori, nu se face primăvară.

6 comentarii:

  1. Un mare "jeg" poti fi si dumneata, caci faci afirmatii nefondate precum cea referitoare la profesorul Gheorghe Nistoreanu!!!
    Inainte de a scrie ar fi bine sa verifici(cel putin in 3 surse!).

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu de ce vrei sa arunci cu noroi intr unii din cei mai indragiti profi de la spiru drept pt ca stiu ca nu sunt multi, iar gheorghe alecu se intampla sa fie printre cei care au cei mai multi studenti la cursuri si seminarii deoarece stie sa predea si chiar face asta, fata de altii

    RăspundețiȘtergere
  3. ai invatat tu de 10 la vreunul din acesti profesori si ai primit 2 sau 3? eu unul am impresia ca esti complexat de faptul ca sunt niste oameni mult mai inteligenti decat vei putea fi tu vreodata. Si legat de domnul Cocos eu am avut examen la dumnealui si fara sa ii cumpar vreo carte am luat 10. Daca stii materia nu are nimeni ce sa iti faca. Asa ca las-o mai moale pentru ca nu dai dovada decat de prostie.

    RăspundețiȘtergere
  4. esti un rahat imputit, habar nu ai pe ce lume traiesti. cum iti permiti sa scrii asa ceva . vreau sa te informez ca noi studentii care ii cunoastem foarte bine pe acesti profesori o sa te cautam sa dai explicatii pentru denigrarea unor oameni de mare valoare. vom afla sigur cine esti, bine ar fi sa/ti retragi calomniile la adresa domnilor profesori pentru ca te vom schilodi, numai asa scam societatea de gunoaie ca tine. deci,te cautam.

    RăspundețiȘtergere
  5. mai nimicule, valoarea profesorilor pe care tu iti permiti sai jignesti este recunoscuta in universitatile din Europe. Domnul prof.univ. dr. Cocos Stefan a fost invitat sa predea la universitati din Europa pentru ca este o valoare. Este un mare om si un exceptional profesor.
    cum iti explici tu ca salile de curs sunt pline la orele domniei sale ? hai da un raspuns daca esti in stare.
    dar numai un ratat ca tine poate sa scrie asa ceva. ma rog bunului Dumnezeu sa te aiba in grija lui ca asa este bine sa te rogi pentru prosti si timpiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. alexandru magheras22 mai 2014, 09:49

    am citit cu stupoare ceea ce a putut sa scrie un dezaxat, sau unul platit de dl. Puscas care are intradevar nevoie de elogii avandu-se in vedere magariile facute.
    In ceea ce-i priveste pe prof.pe care incearca unii si altii sa-i denigreze , nu au succes pt. ca domniile lor sunt cunoscuti de toti studentii nu numai de cei care urmeaza cursurile acum dar si de cei care au absolvit si sunt mandri ca au avut asemenea profesori de valoare.
    pe domnul prov.univ.dr. Cocos Stefan l-am intalnit la Haga in calitate de colaborator al unor facultati de prestigiu din Europa
    Eu ii multumesc din inima pt. rolul determinant ca om si profesor pe care l-a avut in formarea mea profesionala. Mi-a calauzit pasii pe drumul pe care sunt. ii multumesc, este un om de mare valoare , un mare profesor, la care gasesti eleganta, demnitate, profesionalism, multa omenie. Domnule Profesor sa ne traiti si sa va mandriti ca ati
    format si formati alaturi de colegii dvs. profesori, generatii
    de studenti care sunt si vor fi
    oameni de baza ai societatii pt. ca au avut de la cine primi educatie profesionala, morala si spirituala.
    cu respect si consideratie Stimate Diomnule Profesor Cocos, fostul dvs. student , actualmente in Anglia pe o functie corepunzatoare pregatirii primite in tara.cu consideratie Alexandru Magheras

    RăspundețiȘtergere