De ce şi-a schimbat numele Vasile Ţuţurigă?


Într-un articol apărut în "Academia Caţavenicu", Vasile Ţuţurigă a-ncercat să explice de ce şi-a schimbat numele pe care l-a avut de la naştere. Redau motivaţia bezmeticului:

Pentru că tatăl meu n-a fost interesat de umila mea persoană. 18 ani nu-ţi dă un telefon, să-ţi spună „La mulţi ani“. Niciodată, niciodată! Atunci, ce rost are să-i porţi numele? Cînd el este obligat prin lege să finanţeze studiile superioare şi el zice „Du-te, mă, la muncă!“, nu e cazul să mai vorbim despre un tată. Şi atunci i-am zis: „Uite, o să vină o vreme cînd o să-ţi pară rău că n-o să-ţi port numele. Crede-mă. Îţi garantez, pentru că eu chiar am de gînd să fac lucruri în viaţa asta şi în societatea asta, o să-ţi pară rău“. El zice: „Ha, ha, ha! Hai, pa!“. Şi pa a rămas, la revedere. De-aia n-am vrut să discut despre lucrurile astea. Că n-am vrut să-i fac reclamă omului. Da’ a venit o panaramă de-asta (Magda Ciumac – n.r.), un rîsul lumii care, în momentul în care eu eram lider al studenţilor, ea făcea prostituţie în maşini, cu arabi, şi le fura bani.

Probabil omuleţu' ăsta a crescut şi s-a hrănit cu ură. Este un mare frustrat şi mare complexat. Şi chiar dacă crede că va ajunge cineva, atît timp cît nu va şti să-i respecte pe cei care-i întind o mînă de ajutor (cazul lui Diaconescu) va rămîne un NIMENI!

2 comentarii:

  1. TUTURIGA ESTE UN OM FARA SCRUPULE A MUSCAT MINA CARE LA HRANIT SA II FIE RUSINE ,AR TREBUI SA ISI CEARA SCUZE FATA DE DAN DIACONESCU,PUBLIC SA VADA TOT POPORUL.EU NU INTELEG CE VAD ACESTE FETISCANE LA ACEST SCHELET AMBULANT SI MARE FUSTANGIU SI ZGIRCIT (HAGI TUDOSE),EU SINT IN VIRSTA SI NU MASI UITA LA UNUL CA EL

    RăspundețiȘtergere
  2. acest personaj nici nu merita sa fie in atentia noastra

    RăspundețiȘtergere