Deşi se bat alte televiziuni pentru ea, Mihaela Moise e cerută de telespectatorii OTV înapoi


Deunăzi, din anumite surse, reporterii noştri au aflat că Mihaela Moise, fosta prezentatoare de la OTV, se află în negocieri cu două dintre televiziunile de la noi pentru a modera o emisiune talk show tabloid. Aşa că, imediat am sunat-o pentru a afla detalii despre această eventuală colaborare. La telefon, Meme a rămas oarecum surprinsă de cât de repede pot circula veştile în presa românească şi că momentan, totul se află la nivel de negocieri, nefiind nimic sigur. Oricum este destul de provocatoare această nouă propunere pentru tânăra Mihaela Moise şi în acelaşi timp dificilă, pentru că ar putea să se afle în postura de a concura cu mentorul ei, Dan Diaconescu de la care a învăţat din tainele moderării unei emisiuni, şi faţă de care are o ireproşabilă recunoaştere. Meme a devenit cunoscută cu ajutorul lui Dan Diaconescu, care i-a ghicit din start calitatea de moderatoare. “Pentru că mă lăsa uneori în locul lui şi o făceam chiar bine, de fiecare dată mă felicita şi era mulţumit. Mă numea regina audienţei, şi nu o dată m-a prezentat aşa pe post la emisiunile la care participam cu el. Îmi zicea mereu că dacă aş vrea eu, m-ar lăsa numai pe mine să îi fac emisiunea“. Cu o aşa caracterizare din partea unuia ca Dan Diaconescu, Mihaela Moise pare să fie chiar o speranţă în ale televiziunii, mai cu seamă că mulţi dintre telespectatorii OTV-ului o vor înapoi cu destul de mare insistenţă, să apară oriunde, dar numai să o vadă din nou pe micile ecrane. Şi în felul acesta, poate că, din cele două propuneri pe care le-a primit, Meme chiar dacă nu este momentan hotărâtă, cu siguranţă va alege varianta cea bună. Rămâne de văzut! (Cool)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu