Patrick Swayze a murit

LOS ANGELES / 08:51, 15.09.2009

Actorul american Patrick Swayze, devenit celebru cu rolul instructorului de dans din filmul "Dirty Dancing", a murit luni, după o lungă luptă cu un cancer la pancreas, la vârsta de 57 de ani.

Swayze, actor şi dansator, care şi-a consolidat statutul de sex simbol apărând alături de Demi Moore în comedia romantică "Fantoma mea iubită/ Ghost", lansată în 1990, a murit în locuinţa sa.

"Patrick Swayze a murit liniştit, astăzi (luni, n.r.), având familia alături, după ce s-a luptat cu boala 20 de luni", a spus purtătorul său de cuvânt, Annett Wolf, într-un comunicat.

Swayze a devenit unul dintre starurile Hollywood-ului cu rolul din "Dirty Dancing" (1987) , care este unul dintre cele mai populare filme din lume.

sursa: Mediafax.ro

http://www.mediafax.ro/life-inedit/patrick-swayze-a-murit-video-4896390

....

Dumnezeu sa l odihneasca. A luptat f. mult cu boala si chiar spera ca o va invinge si ca va reveni in lumea filmului.

pe link aveti si video din faimosul Dirty Dancing.

2 comentarii:

  1. swiuncer imi pare rau, a fost un actor f bun si un dansator exceptional, sunt bulversata

    RăspundețiȘtergere
  2. Cînd eram foarte mic, părinţii mei urmăreau cu sufletul la gură mini-seria "Făclii în furtună" (cunoscută şi ca "Nord şi Sud). Bineînţeles, o urmăreau la un VCR... Încă am casetele. :)
    Cred că primul film în care m-a cucerit a fost "Dirty dancing". Apoi am văzut şi "Ghost".
    Păcat... E o zi tristă pentru fenomenul artistic mondial.

    RăspundețiȘtergere