eu cand vreau sa fluier, fluier

pareri si pareri, oricum filmele romanesti sunt inca destul de nedigerabile, uneori chiar te plictisesti si daca esti si obosit risti sa si adormi, problema este ca sunt multe faze trase de par, ca tot astepti sa se intample ceva si-ti spui in gand "poate acum" dar din pacate vezi pe mai departe ca nu se intampla nimic, sau daca se intampla actiunea e lungita si exista nenumarati timpi morti... apoi filmele pentru ce sunt facute? pentru public, nu? eu am vazut avatar de 3 ori si am fost incantata , fascinata de film si nu m-am plictisit nicio secunda, totul mi-a placut acolo, de la jocul actorilor pana la povestea in sine, nu cred ca as putea compara avatar cu vreun film romanesc, nu am intalnit inca filmul romanesc care sa ma faca sa-l vizionez de 2 ori... stiu ca acum este o moda sa dai in avatar, ca e de bon ton sa spui ca nu ti-a placut, dar eu il consider mai bun chiar si decat the hurt locker care nu m-a impresionat cu nimic, un film de razboi sau despre razboi despre un tip care era putin dus cu capul si care simtea ca traieste doar in preajma pericolului si asta pentru ce? ce cauta la urma urmei in irak? refuz sa cred ca genistii sunt atat de iresponsabili... si ca sa revin la filmele romanesti sunt de acord ca s-au facut pasi inainte dar mai avem de lucru in multe privinte...oricum felicitari regizorului pentru "eu cand vreau sa fluier, fluier", macar titlul este original.

Un comentariu: