Mesaje de ... 8 Martie

sursa: felicitari.ele.ro/
(http://felicitari.ele.ro/8_Martie_--cm126.html)

Mesaje din categoria "8 Martie"


Ce insemni tu pentru mine...
Cat de mult te iubesc nu pot sa spun:
Este mai mult decat ar incapea vreodata in cuvinte.
Esti pentru mine in acelasi timp bogatia mea, lutul meu rosu,
Olarul meu, sablonul meu.

Mi-aduc aminte...
Un joc al clopoteilor de ghiocei,
Culori ce scalda orizontul,
Un zambet cristalin de copilas
Mi-aduc aminte, de tine, draga mama!

8 martie
Pentru ca se apropie cu repeziciune aceasta zi minunata , as dori sa felicit toate femeiele de pe pamant, pentru ca au avut, si bineinteles ca mai au putere sa faca asa incat sa existe miracole pe Terra !!! Iar aceasta zi minunata le este dedicata in special mamelor!!! N-as putea sa o uit pe mama mea care este si va fi pentru mine cea mai minunata mama TE IUBESc!!!

La multi ani de 8 Martie!
Azi uita cine esti si trezeste-te la viata o data cu natura. Fii un fluture zglobiu si aseaza-te pe prima floare a puritatii. Ziua sa-ti fie mai senina ca infinitul. La multi ani, floare a primaverii!

Pentru ca...
Pentru ca florile infloresc
In fiecare primavara,
Pentru ca suntem tineri
Si iubim prietenia
In numele ei
Si a tot ce-i frumos,
Eu iti doresc fericirea!

....



....

Zi minunata, doamnelor si domnisoarelor!

La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu